RETRO CARS
į pradžią turinys susisiekite

Galerija
spausdinti

VW BEETLE

 

2003 m. USA rinkai pagamintas VW NEW BEETLE CONVERTIBLE (kabrioletas). VW koncernas pagamino apie 600 tokios spalvos modelių, kurių spalva yra "AQUARIUS BLUE" ir visi šie modeliai buvo labai greitai išparduoti. Šiuo metu tai itin retas modelis, kurio kaina netgi gimtinėje yra dvigubai brangesnė nei kitų tų metų VW NEW BEETLE. Automobilis turi 2.0 85 kw benzini motora, labai lengvai valdomas, puikiai išlaikytas salonas,labai traukiantis dėmesį.Dažnai vasarą galima pamatyti jį kaip vestuvinį automobilį, nes nuomojamas jaunavedžiam. VW BEETLE mylėtojui, tai puikus eksponatas į kolekciją,nes ateis laikas kai ir šis modelis bus jau "oldtimer" ir gan retas. PARDUODAMAS - 4.500 eur.

ZAZ 1102

 

ZAZ 1102 1992 m. 1.1 variklis 51 AG. Automobilis buvo sukurtas dar 80 -ųjų pradžioje. Kėbulo linijos jau tuomet buvo labai šiuolaikiškos. Tačiau 80 - ųjų pradžioje buvo kuriamas ir VAZ 2108, kuriam buvo lemta atsirasti pirmam rinkoje ( apie 1986 m.) ir tik 1988 buvo pradėta gaminti ZAZ 1102. Automobilis labai patogus viduje, turi šiuolaikinį variklį, netgi 5 pavarų dėžę. Važinėjant mieste, net nesijausdavo,kad vairuoju "zaporožietį". Automobilis tikrai mano nuomone labai vykęs ir paliko man gerus prisiminimus.Šiuo metu šis ir dar toks pats baltas ZAZ 1102 automobilis (kuris priklausė mano dėdei) yra Molėtų technikos muziejuje.

VAZ 2106

 

VAZ 2106 1984 m. Variklis 1.3 64AG. Automobilis buvo gaminamas nuo 1975 -2005 m. TSRS laikais buvo vienas geidžiamiausių modelių. Automobilis sutvarkytas ir iki karo buvo parduotas į Ukrainą.

RENAULT 25

 

RENAULT25 1985 m. variklis 2.2 103 AG.

Renault 25 – prancūziškas automobilis, priklausantis verslo klasei. Automobilį gamino Renault nuo 1983 iki 1992 m. Gamybos metu Renault 25 modelis buvo visos kompanijos pagrindinis modelis – tai buvo brangiausias, prabangiausias ir didžiausias kompanijos modelis tuo metu. 1985 m. modelis užėmė antrą vietą Europos metų automobilio rinkimuose.

Šis modelis yra pirmasis automobilis, nuo pat pradžių gamintas siekiant sumažinti aerodinaminį pasipriešinimą. Šis modelio koeficientas buvo 0,31 Cd ir tai padėjo sumažinti modelio kuro sąnaudas.

25 modelis buvo giriamas už patogų bei paprastą vairavimą. Automobilyje naudota įranga buvo aukštesnės kokybės nei kituose iki tol gamintuose Renault modeliuose. Be kitų ypatybių, 25 modelyje buvo įmontuota viena pirmųjų radijo nuotolinio valdymo sistema, įrengta ant vario. 

Vairuot Renault 25 yra didelis malonumas. Labai labai patogios sėdynės, gera garso izoliacija. Automobilyje sumontuota garso sistema su "kalbančiu komperiu". Užvedant automobilį, kompiuteris moterišku balsu pranešdavo apie aptiktas bėdas variklyje ar net, kad lango pilnai esu neuždaręs. Na ir važiuojant keliu, kompiuteris mėgdavo vis pabendrauti. Kelyje tiesiog plaukdavo kaip laivas.Na galima pavadint tikrai kosminiu laivu.Automobilis sutvarkytas ir iškeliavęs iki karo į Ukrainą.

GAZ 24-02

 

GAZ 24-02 1980 m. 2.5 variklis 90 AG. Labai reta Volga. TSRS laikais joks eilinis žmogus negalėjo įsigyti uneversalo tipo modelio. Tokios volgos pagrinde buvo naudojamos TAXI, Greitoj pagalboj. Ši Volga į Lietuvą atkeliavo iš Norvegijos. Ji buvo AEROFLOT padalinyje ir ją įsigijo tuo metu ten dirbęs specialistas iš Vilniaus. Volga yra eksportinė, visi užrašai ant automobilio anglų kalbą. Norvegijos rinkai eksportuotos GAZ 24-02 buvo su dviguba stabdžių sistema, t.y. turėjo du stabdžių cilindrus ( kaip RAF Latvijoj), taip pat automobilyje buvo įmontuota "tų laikų webasto", t.y. galėjai iš elektros lizdo pašildyti žiemą variklį prieš užvedant šaltą rytą. Automobilis septynvietis. Šiuo automobiliu domėjosi muziejai iš Latvijos, Estijos - bet iškeliavo atrestauruotas į privačią Šveicarijos piliečio kolekciją.Automobiliu naujasis savininkas išvyko iš Lietuvos savo eiga ir sėkmingai pasiekė Šveicariją.

LUAZ 969

 

LAUZ 969 M 1991 m. 1.2 40 AG. Automobilis turi ZAZ variklį, kuris yra aušinamas oru. Turi nerealų pravažumą, labai lengvas kėbulas. LUAZ 969 buvo naudojami TSRS laikais pašte, ryšio, karinėse tarnybose, kolūkiuose ir visur kur nebuvo kelių. Labai lengvai remontuojamas. Vairuoti normaliu keliu nėra lengva, nes vairas kaip traktoriui sukinėjasi (pastovia reik sukti ir sukti, nors ir tiesiai važiuoji). Autostradoj važiuojant 70-80 km/h greičiu ( man atrodo maksimaliu) - atrodo, kad skrendi "kukuruzniku".Triukšmas nerealus. Automobilis turi 4x4, palėtintoją. LUAZ 969 M buvo atrestauruotas ir parduotas.

VIATKA VP 150 1958 m.

 

VIATKA VP 150 200 kub.cm. Mopedas yra vienas pirmųjų iš gaminamos serijos, nes kėbulo numeris 02207. VIATKA VP 150 buvo pradėta gaminti 1956 metų gale ir buvo gaminamas iki 1971 m. Tai buvo VESPOS kopija. Šis mopedas priklausė mano dėdei ( nuotraukoj aš stoviu dar vaikas ) ir atiteko man. Praktiškai nebuvo ką restauruoti,nes labai maža rida ir buvo puikios būklės. VIATKA VP 150  yra pripažinta istorine technika ir turi išskirtinius pirmuosiuos istorinius numerius ir puošia mano garažo kolekciją.

MOSKVICH 427 1975 m.

 

MOSKVICH 427 1975 m. 1.5 variklis 75 AG.Labai retas moskvich, nes buvo gaminamas tarp 1973-1975 m. Prietaisų skydelis skiriasi nuo kitų moskvich. Šis Moskvich buvo skirtas eksportui, tai išduoda ant variklio esantys ženklinimai. Automobilis buvo labai prastos būklės, tad teko praktiškai viską restauruoti, išskyrus saloną ( kuris po apvalkalais išsilaikė idealiai).Su šiuo moskvich dalyvauju Lietuvoje rengiamuose oldtimer suvažiavimuose. Nuo šio automobilio, dar 2010 m. prasidėjo mano aistra seniems automobiliams, jų restauravimui. Moskvich 427 pripažintas istoriniu automobiliu ir turi pirmuosius istorinius numerius. Parduodamas - kaina 8000 eur.

GAZ 22 

 

GAZ 22 1960 m. variklis 2.5 80 AG. GAZ 22 buvo gaminami tarp 1962-1970 m. viso buvo pagaminta apie 20.000 tokių Volgų. 80% šių volgų buvo greitosios. Eiliniam TSRS piliečiui uneversalą nebuvo galimybių įsigyti ( išimtys buvo jei turėjai valiutos, tokiu atveju per valiutines parduotuves buvo galimybė įsigyti).Labai dideli dalis šių Volgų buvo utilizuojamos, kai baigdavo tarnybas. Iki šių dienų tokių GAZ 22 yra išlikę labai mažai. Lietuvoje mano žiniomis tokių Volgų yra iki 5. Mano turima GAZ 22 yra 1960 m., nors oficiali gamyba buvo pradėta tik 1962 m. Automobilis 2021 m. parduotas į privačią kolekciją.Džiugu, kad Volga liks Lietuvoje.

GAZ 21 

 

GAZ 21 1966 m. variklis 2.5 80 AG. Šios volgos turėjo 3 kartas. Pirmoji karta buvo gaminama 1958-1961, antroji- 1961-1964, trečioji 1964-1970 m. Automobilis turi labai aukštą "klirensą". Keliu važiuojant atrodo, kad plauki. Greičių dėžė 3 bėgių, prie vairo. Su šiuo automobiliu teko važiuoyti net 120 km/h, bet manau 130 tikrai pasiektų. Variklis dirba itin tyliai ir ramiai ( dėl variklio konstrukcijos).Automobilį turiu nuo 2012 m. GAZ 21 turi istorinio automobilio statusą ir turi vienus pirmųjų istorinių numerių seriją. Automobilis puošia mano garažo kolekciją.